środa, 22 stycznia 2014

Kod Aktywujący

Hej! Dziś wpisywałam kod z magazynu MSP. Zrobiłam wszystko
ja trzeba, czyli:
-weszłam w ustawienie
-kliknęłam "KOD AKTYWUJĄCY"
-Wpisałam prawidłowo kod
I zniknął mi ten kod, a pojawił napis:
"Zauważ, że musisz kupić kartę podarunkową aby aktywować kod..."
Nie traciłam nadziei... Wpisałam kod ponownie, także poprawnie...
I tym razem otrzymałam sc i tak dalej...
Po prostu chciałam Was ostrzec żebyście przy podobnej sytuacji
nie zmarnowali kodu! Myślę, że się przyda ta notka.
Pozdrawiam, zabujcza diabelica!

18 komentarzy:

  1. znasz kod aktywującyj którego nie pisałaś jak znasz to napisz na priv na msp konto: Catrin DeMen123

    OdpowiedzUsuń
  2. Znasz kod aktywujący którego nie pisałaś jak znasz to napisz mi na priv jestem mary5511

    OdpowiedzUsuń
  3. napisz ten kod aktywujący co wpisałaś i napisz mi to na priv nazywam się na msp : debby ran

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę mi też podaj mam na imię KiraaaxDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezeli ktos wie kod aktywujacy to prosze powiedziec go na konto : Della Slapta
    Nie mieszkam w Polsce nie moge kupic sobie gazety z kodem :( :'(

    OdpowiedzUsuń
  6. Podasz ten co wpisałaś?? Na Msp jestem AnaSkon234

    OdpowiedzUsuń
  7. Podasz ten co wpisałaś?? Na Msp jestem AnaSkon234

    OdpowiedzUsuń
  8. proszę podaj nick chomikLenkaaQ02

    OdpowiedzUsuń
  9. hejka Jeżeli masz kod z gazetki msp z vipem potrzebny mi jest na takie unikatowe włoski.... Albo prosiła bym o doładowanie vip dam w zamian dripka.....Konto kotka psotka 11 lulu

    OdpowiedzUsuń
  10. plis też mi podaj nik : TahitiCandy2

    OdpowiedzUsuń
  11. hej czy podała byś mi...? nick- Kitty of Lov

    OdpowiedzUsuń
  12. jak znasz kod to na pisz do JaxonTolu1

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma ktoś kod aktywujący? jak tak to ja nazywam się MikaLakiEZ

    OdpowiedzUsuń