wtorek, 11 marca 2014

Vip na rok za darmo?

Hej od jakiegoś roku na MSP krąży taka plotka:


 Przypadkowe moviestars piszą w komentarzach gier z arkady, że jeśli pod 5 grami napiszesz komentarz, a następnie wylogujesz się i zalogujesz z powrotem  dostaniesz vip'a na rok (Free).
No niestety sprawdziłam. Nie działa! Jest to dziwna potka ponieważ takie komentarze istnieją przy każdej grze. Nie zawsze to moviestar z niskimi levelami. Czasem nawet dosyć popularne tak piszą i zapewniają, że to się sprawdza. Takie komentarze to może po prostu żarty. Jedna warto uważać. Niektóre z moviestar niby nie pozorne a jednak za takimi komkami może kryć się hack.


7 komentarzy:

  1. Miałaś kiedyś vipa'a?
    Napisz na priv.
    kocia0322

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam na vipa trick : Trzeba mieć kąto ,które kiedyś miało chociaż jednego vipa! Klikamy płatności i tam są daty kiedy kupiliśmy vipa , zmieniamy na kąpie na tą datę ,wylogowujemy się , znów wchodzimy i mamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ja nigdy niemiałam na rzadnym oncie

    OdpowiedzUsuń
  4. mam vipa polecam!2017.

    OdpowiedzUsuń