sobota, 1 lutego 2014

Claus i jego unikaty

Dziś wieczorem przeglądałam sobie (z ciekawości) garderobę clausa (założyciela MSP). Na pierwszej stronie takie zwykłe ubrania...


... Potem zaczęłam przeglądać dalej...

Taż takie zwykłe ubrania. Ale nie poddawałam się! Szłam dalej...
Tu już widać kilka unikatów. Takich bardzo rzadkich. Między innymi:
-Nerdsy
-czarne buty
-czarne spodnie
-garnitur (góra: marynarka)
-brązowe włosy z brodą
-blond włosy
-biało-różowy T-shirt
-szaro-różowe spodnie x2

Tutaj widzimy także sporo unikatów. Na następnych stronach znajduję się więcej uników jeśli jesteś ciekawy skorzystaj z tej wskazówki:
Na MSP:
- w zakładce "przyjaciele" znajdź: claus
- wejdź w jego profil
- stwórz nowy look ( nie musisz, ale chodzi tylko o zobaczenie ciuchów)
- gotowe! Przrekonaj się ile claus ma uników

P.S Ten post stworzony jest dla ciekawskich. :D Chciałam Wam tylko pokazać unikaty clausa...  Z góry dzięki za przeczytanie!
zabujcza diabelica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz